Новости семинарской жизни

07.11.2015. Семінарський хор взяв участь у святкуванні ікони Божої Матері у Кременці

01.11.2015. Почаївську семінарію відвідав хор Свято-Успенської Києво–Печерської Лаври

23.10.2015. Почаївська семінарія звершила богослужiння в день пам'яті Всіх Волинських Святих

02.10.2015. Престольне свято на честь святих мучениць – Віри, Надії та Любовіі матері їх Софії

14.09.2015. В Почаївській семінарії звершили акафіст Іісусу Сладчайшему

10.09.2015. В Почаївській семінарії відсвяткували день пам'яті преподобного Іова Почаївського

31.08.2015. Відбулося засідання педагогічної ради Почаївської Духовної Семінарії

26.08.2015. Вступні іспити до Почаївської духовної семінарії

20.08.2015. Освячення храму в Чернівецько-Буковинській єпархії

02.06.2015. В Почаївській семінарії відбувся 22-й випуск

25.05.2015. В Почаївській Семінарії відбувся захист дипломних робіт

25.05.2015. Почаївську семінарію відвідав хор із м. Хмельницький

12.05.2015. В Почаївській семінарії вшанували пам'ять преп. Амфілохія

08.05.2015. В Почаївській семінарії почалися екзамени

Проповідь на тему: «Віра – природна властивість душіа»

Во ім'я Отця і Сина, і Святого Духа!

 Сьогодні ми чули, дорогі браття та сестри, розповідь в Євангелії про зцілення Господом кровоточивої жінки. Господь, перед тим як зцілювати хворих, хотів від них віри, і тільки при її наявності зцілював. Без віри, людина не змогла би прийняти чудо, і тому в самому зцілені проявляється велика віра жінки.

  Думається нам, що і ми віруємо, але чи віримо ми правильно? Щоб це зрозуміти , треба, в першу чергу, зрозуміти що таке віра. Мати Церква говорить, що віра - це природна властивість людської душі, зароджена в ній Милосердним Богом. Але вірити можна не тільки в Бога. Святі Отці Церкви розрізняють віру на живу і мертву. Живою вірою називають віру в Бога, яка формується в людині при виконані Євангельських заповідей, мертвою ж – визнання Христа одним розумом.

 Свт. Ігнатій Брянчанінов говорить, що не вірить в Христа не тільки той, хто відкрито відкидає Його, але і той хто називаючись християнином проводить гріховне життя, у кого бог – насолода, багатство чи земна слава. Серце, такої людини, переповнене лукавства, гордості і злоби не може прийняти Господа, не можу увірувати в Нього. Господь ясно говорить, що тільки «…чистые сердцем Бога узрят», чисті від всяких гріховних діл чи помислів. І так, як спочатку виникають помисли, а за ними слідують діла, тому що діло не може розпочатися без помислів, то нам потрібно навчитись відсікати не тільки гріховні діла, але і гріховні помисли, які їх народжують.

 Коли нас перемагають гріховні помисли, зокрема, помисли невір'я, то нам потрібно не бесідами боротися з ними, а невідкладним відкриттям їх на сповіді священику і молитвою, цим самим показуючи свою ненависть до гріха.

 Такими способами ми зможемо не тільки побороти помисли, а й укріпити віру, тому що усвідомлення своєї немощі, свого безсилля самому виправитись, допомагає при любій небезпеці прибігати за допомогою до Бога, Який бачачи наше бажання виправитись і стати на шлях спасіння, ніколи не залишить нас у важку хвилину і завжди допоможе у боротьбі з гріхом. Амінь.

Ясенюк Богдан

ДРУГИЕ ПРОПОВЕДИ

Святые отцы о спасении

Когда припадаешь пред Богом в молитве, будь, в помысле твоем, как муравей, как земные гады, как червячок, как лепечущее дитя. Не скажи пред Ним чего-нибудь разумного: младенческим образом мыслей приблизься к Богу.

Преподобный Исаак Сирин